Виставки

13.07.2021 - 08.08.2021

Олена Грозовська Мистецтво Здогадок

Ars Conjectandi або Мистецтво Здогадок; так називався один із перших трактатів з теорії ймовірностей Якоба Бернуллі, написаний ним наприкінці 17 століття. Мистецтвом здогадок можна назвати й представлений графічний цикл Олени Грозовської, оскільки більшість цих робіт виконано в авторській техніці "капустотопису". Капустотопис поєднує прийоми традиційного "Nature printing" та автоматичного живопису сюрреалістів балансуючи між хаосом несвідомих мотивів та усвідомленістю творчої дії. Ідея транзиту, трансгресії проявлена безпосередньо у сюжетах цієї серії. Майже всі персонажі робіт кудись переміщаються. Це біг, марш, тріумфальна хода, або переміщення до іншого реального або метафізичного виміру.

15.06.2021 - 11.07.2021

Катерина Кузів Кадош

Кадош – відокремлений, призначений. Святість не просто як дещо вознесенне до межі, а те що має своє призначення. Духовний стан, що досягається не у відриві від реальності, а навпаки – зануренні у дійсність, прийняті Божої волі. Планується цикл ікон житія Єви і Богородиці, як два шляхи, два вибори людини за її вільною волею. Втрата святості через протиставу людських прагнень, оману, спокушуваність та ілюзійність власного «добра», і навпаки святість у покорі, смиренні пристрастей, готування і посвята себе Богові.

23.04.2021 - 16.05.2021

Великдень в Iconart

Дорогі друзі та подруги, наближається світле свято Воскресіння. Цьогорічна традиційна Великодня виставка у галереї Iconart триватиме з 23.04.2021 до 16.05.2021, тому радо просимо долучитися до перегляду робіт наших талановитих митців та мисткинь, як онлайн, так і, сподіваємося, у просторі галереї.

23.03.2021 - 18.04.2021

Олександр Антонюк Сім печатей

І я бачив в правиці Того, Хто сидить на престолі, книгу, написану всере́дині й назо́вні, і запечатану сімома́ печатками. бачив я поту́жного ангола, який гучним голосом кликав: „Хто гі́дний розгорну́ти книгу, і зламати печа́тки її?“ І не міг ніхто ні на небі, ні на землі, ані під землею розгорнути книги, ані навіть зазирнути в неї. І плакав я гірко, що не знайшовся ані один гі́дний розгорнути й прочитати книгу, ані навіть зазирнути в неї.

23.02.2021 - 21.03.2021

Сергій Горобець Personal Jesus

PERSONAL JESUS — це експеримент, зосереджений на дуальності вічного і мінливого. Барокове розп'яття і карпатська річка — два символи, які по-різному втілюють обидва полюси цієї дуальності. Жива кінетика води і зафіксована сакральна форма дерев'яної скульптури перебувають у безпосередньому контакті, і разом стають новою зафіксофаною формою через площину фотографії. Своєю чергою, графіка розхитує сталість фотографії кінетикою в іншому вимірі.

26.01.2021 - 21.02.2021

Ярина Мовчан Мерехтіння

Мерехтіння є роботою свідомості. Воно в душі породжує іскру полум' я, якою зігріває просвітлює та очищає думки. Думка породжує мерехтіння, яке трансформується у спалах. Для мене воно є у лінії, плямі та кольорі.

08.12.2020 - 24.01.2021

РІЗДВО В ICONART

Друзі та подруги, ми раді вас запросити на нашу традиційну виставку “Різдво у Iconart”! Період різдвяних свят це завжди час аби збиратися разом, згадувати про те, за що ми вдячні та планувати нове - саме з таким настроєм ми організовуємо спільну виставку наших митців та мисткинь. Загалом ми побачимо нові роботи більше ніж десяти іконописців - найрізноманітніших сюжетів, форм, медіумів та настроїв. Виставку "Різдво в Iconart" можна відвідати з 8 грудня 2020 до 24 січня 2021 року в Галереї сучасного сакрального мистецтва «ICONART» за адресою: м. Львів, вул. Вірменська 26, з 12 до 18 години щоденно, крім понеділка

10.11.2020 - 06.12.2020

Глафіра Щербак В Бозі квіт людини

Дорога під оливами і дім, який люблять від всього серця і бережуть, - моє царство. Дорога – це дія і вибір, а дім – безпечне місце вразливого споглядання в Його благословенні. І в дім приходить Господь. Він є новою мовою, берегом, основною суттю, бере за руку і веде до втілення. Він приймає й тих, хто не знає, що в силах знати. Але хто дорікне кедр за те, що він ще насіння, паросток або зростає не так, як треба? Його справа - рости. Різний досвід і піднімається кедровий ліс, що пахне птахами в вітряний день. Сонце стає благословенням, а німб – ореол пилу зусердя і ревності на славу Божу. Що ще видно крім ореолу над зайнятими роботою? Різноманітність. Кожна ікона цієї виставки про любов у різному втіленні, інше одкровення. Вони про любов до свободи і до дисципліни; до духовності, яка піднімає людину, і до жалю, що пеленає поранену плоть. Якщо Господь спонукає простором до співпраці, якщо, співпрацюючи, ми стаємо єдиним цілим і ціле, потребуючи кожного, збагачує кожного, якщо Він замкнув нас у своїй любові, то як можна опиратись Йому і не зрости, не розквітнути?

13.10.2020 - 08.11.2020

Cофія Сулій "Сад зі слів і вогню"

Людина розвиває у собі Сад ловлячи відлуння втраченого колись Раю, щоразу досвідчуючи піднесення від усвідомлення мети і процесу, та розчарування від неможливості досягнути досконалості. Намагаючись одягнути внутрішні прагнення у слова, чудується їх красою і змістом, та в той же час дратується обмеженою здатністю людської мови донести те, що словами не висловиш. Шукаючи вогонь Духа Божого, запалює у собі світло, яке прояснює серце і розум, а потім знову зустрічає вогняний меч коло входу в Рай і спалює сухі трави у серпні. Внутрішній конфлікт власної неповноцінності і зверхності, одночасно з прагненням досвідчити щось небесне і чисте, через усвідомлення своєї божественної природи і пережиття любові, заставляє нас робити страшні і прекрасні речі: руйнувати Сад і тікати з нього, а потім відбудовувати Його і любити як ніколи раніше.

15.09.2020 - 11.10.2020

Ганна Друль Архітектура відносин

Є відносини людини до людини: до ворогів і друзів, матері чи батька до дитини, між коханими; людини до Бога; відносини людини до середовища, людини до простору і часу; до ситуації і обставин, до безвиході; до себе і до вічності. Ці стосунки набирають певного характеру форми, лінії, напрямку, пропорцій та кольору – вони мають свою архітектуру. Форми, які доповнюють одна одну. Ритми, які перегукуються. Лінії, які повторююся, створюючи відповідний орнамент. Співвідношення мас, пропорцій, значення відстані і простору між об'ємами. Домінування одного і списання іншого. З'єднання і відокремлення. Вибір пластики. І, нарешті, колір, який добирається, щоб не затерти, а проявити природу цієї архітектури відносин. Проявити цей дуже складний світ.

 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |  >  >>