Я майже нічого не знаю.
Я навчився відкривати очі
І ледь дихати повіками.
Я передбачив довге прощання
Сонця в любові, що не має меж.
Я відчуваю, як з кожним кроком
Розпускаються зів’ялі квіти.
Я б хотів стати частиною людського серця,
Але що б я тоді сказав? Що я ще навіть не жив?
Що серце зів’яло?
Та все ж досі леліє надію.
Вікно, відкрите назустріч ранку й святам,
Де все є сміхом, пташиним співом, світлом
І перли виблискують золотом з надр душі.
За мить настане ніч
В єднанні душ, хтось може почати співати на одному кінці світу і \"спізнати\" художника на іншому, десь поміж ніччю Всесвіту та тремтячим світлом свічки. Цей \"Спів Жалю\" був написаний в 2010 р. в Чилі, а отже він не є коментарем до \"Хресної Дороги\" у виконанні Іванки Димид. Бо ці роботи не мають потреби в коментарях. Вони потребують дотримання посту, літаній, піснеспівів, мовчазної контампляції. І, можливо, здебільшого, милосердя. Отже, ця поема не є твором, обмеженим рамками обставин. Це, скоріше, засвідчення зв\'язку - в сенсі знаменитого сонету Шарля Бодлера - голос, що зродився безпричинно і сьогодні знаходить своє призначення. Якщо він і повинен бути свідченням чогось, то \"Спів Жалю\" є, напевне, тим голосом, котрий відкриває в нас красу, не нівелюючи при цьому зраненості світу. Краса, впіймана в тенета птахолова, краса, прицвяхована в нас і нами - через акт єднання. Якщо він і говорить про когось чи для когось, він більше апелює до ран самого митця, ніж до його творів. А отже, помилково буде намагатись знайти зв\'язок з цією \"Хресною Дорогою\". Хоча...
о. Поль Анель
Іванка Крип\'якевич-Димид народилась у Львові 1968 року. З 1984 до 1992 навчалася у Львівському училищі прикладного мистецтва, відділ художнього розпису, та Львівському інституті прикладного мистецтва, факультет монументально-декоративного живопису. З 1997 до 1999 працювала викладачем кафедри сакрального мистецтва у Львівської академії мистецтв. З 2000 року працювала як художник в Українському Католицькому Університеті. Лауреат премії ім. Василя Стуса. З 1989 року бере участь у виставках в Україні та за її межами (Польща, Франція, Канада). Професійна сфера зацікавлень художниці - витоки мистецтва, гармонія форми і змісту, українське мистецтво XVI-го і XVII-го століть, діалог церкви і мистецтва. Іванка Крип’якевич-Димид належить до провідних львівських митців у ділянці сакрального мистецтва. Окрім того, що виконані нею ікони експонувались на численних виставках, також її роботи можна побачити у багатьох церквах Львова. Її малярський стиль поєднує в собі глибоке розуміння візантійської та давньо-руської традиції з живим зацікавленням народним малярством та модерністськими пошуками живопису ХХ ст.